assalamualaikum wbt. untuk tinggalkan jejak, komen sahaja di mana-mana entry bersama link anda. terima kasih! sambil-sambil tu jangan lupa klik nuffnang sekali. kehkeh

13 February 2015

Pengajaran dari Semester 1


assalamualaikum wbt

entry ni bukanlah untuk meng'gampang'kan result semata. tapi, tengok lah. usaha yang kita buat tu memang setimpal tak dengan keputusan yang kita dapat?  hehe. *terasa

so, teruskan semangat berkobar-kobar untuk naikkan pointer sem 2 ni hingga ke hujung sem. semangat tetiba nak masuk sem baru. hahaha

semangat untuk yang lebih baik dan juga syukur atas segala yang diterima hehe
  •     cuti berbaki seminggu. boleh tak extend lagi sebulan? 

al-Fatihah atas kehilangan besar #TGNA

6 comments :

Aqilah Azmi said...


ehehee qila pun cuti gak ni huhi
may we spend oour cuti wisely T_T
huhu
chaiyuk!!!


ps: al fatihah :((

Anasyg said...

Al-FATIHAH :'(

fadhlin farhanah said...

Alfatihah :'(

Cik Candy said...

Belajar dari kisah lalu ye (=
Cik Candy singgah follow dan klikk nuff

krung krungx said...

tirohhh

Cikk Mimin said...

usaha tgga kejayaan. al fatihah TGNA