assalamualaikum wbt. untuk tinggalkan jejak, komen sahaja di mana-mana entry bersama link anda. terima kasih! sambil-sambil tu jangan lupa klik nuffnang sekali. kehkeh

03 April 2013

KHAS BUAT PEMALAS


assalamualaikum wbt.


haha. lempang diri sendiri! sebijik sama dengan aku masa SPM dulu.

umi aku : athirah! tido nampak. dah study ke nih?
aku : heheh. belum *muka comel.
umi aku : gi study nuh! *muka garang.

umi aku sendiri geleng kepala bila tengok aku duk relaks memanjang. siap bagi warning lagi.

erk, takut. terus purak-purak hadap buku ;) hoho. pura-pura je. mata ke buku, hati entah ke mana. termenung depan buku!

dan, buat bakal calon SPM, tolong jangan contohi gambar di atas ;)

10 comments :

dyayusof said...

kucing tu pun nak study jgk.. Spm victim 2013 maybe haha

nur athirah said...

@ dyayusof haha.. tapi, comel kan?? :)

Farah Waheda Wahid said...

he he he... comel jer... tapi memang semua orang dan hampir semua orang akan melalui fasa yang ni... last2 tido... he he he...

nur athirah said...

@ farah waheda wahid haha.. betol2! last2, tetido!

Nao Mei said...

jemput baca

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

Princess Ilal said...

saya pun spm tahun ni . result mac teruk :( rasa give up sangat! btw, good luck SPM ni :D

TERCENGANG said...

Jom join! RM5000 dari BloggerWanita. Orang nak beri, kita ambik je..
http://amgyver.blogspot.com/2013/04/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html

NUR HAFIZAH said...

comel betul kucing . tu hehe

nur athirah said...

@ NUR HAFIZAH haha.. comel2!!

nur hidayah said...

comel jer kucing tuw..hahaha..rajin kucing tuw study..hihi