assalamualaikum wbt. untuk tinggalkan jejak, komen sahaja di mana-mana entry bersama link anda. terima kasih! sambil-sambil tu jangan lupa klik nuffnang sekali. kehkeh

14 March 2012

BEN ASHAARI AJAK KONGSI CERITA CUTI SEKOLAH


huwaa , menaip dengan kadar yang lajuuuu ! tinggal lagi 30 minit nak tutup !!!!

cuti sekolah ? hurm , sekarang ni , tak membawa apa-apa keseronokan dah bagi aku memandangkan dipenuhi dengan kelas tambahan !

cuti akhir tahun masa aku kecik sering diisi dengan aktiviti ...............
MAIN BANJIR ! haha .
memandangkan di kelantan ni , sekitar bulan november dan disember tu adalah musim hujan , bencana banjir tu dah jadi satu kebiasaan bagi kami di sini . but , rumah aku di dewan beta ni tak pernah banjir la ! aku main banjir kat rumah nenek aku di rantau panjang nun jauh di pinggir tebing sungai golok ! haha . 

tapi , tu masa kecik . sekarang , bila aku imbas balik , timbul rasa pelik pulak camna aku boleh memberanikan diri aku main dalam air banjir tu ? bayangkan dalam air banjir tu , macam-macam binatang ada . lipan , lintah malah ul** ! eeeiiii . sekarang ni , timbul rasa geli pulak bila di pikir-pikirkan ! hisyh . masa tu , apa yang aku tahu adalah keseronokan . yup , sebab keseronokan main banjir kat sana mengatasi keseronokan main di mana-mana taman tema air ! tak caya ?? ;)
sekarang , cuti sekolah aku diisi dengan aktiviti menonton drama 'dream high' pulaks ! haha . sapa minat tengok drama ni , put ur hands up yo !!

15 comments :

Pka Rahim said...

hi! pka pon join segmen abg ben tau.
meh la datang melawat.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

terima kasih :)

Muhamad Azam said...

Dari segmen sama..

Jom ke blog saya pulak

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html?showComment=1331709871583#c1332475745578840917

Ted said...

saya minat. awok tgk dream high 2 ke 1?

n saya pun suka main banjir dulu, tp tak main yg tempat kotor. Main tempat yang ada pasir putih.hehe. Main kejar2 ikan lagi

PrimaDonna Yuezuel said...

dari segmen yang sama....singgah baca...hehehe

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita.html

Gen2Merah said...

kenangan zaman kanak2 dulu memang indah2 kan.,..
salam ukhuwah

Jahidih Saili said...

Salam..main banjir? bahaya tu..hehe..

dewe beto? sy ada sorang kawan kt sana...kenal ahmad bazli bin ahmad hilmi tak?

sggah n follow dr segmen yg sama :)

Eyqa Hasnan said...

singgah sini ^^

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita.html

Dalila Samsudin said...

haha ramai budak skolah yg kena pergi kelas tmbahan :D saya akan dtg -.- haihh ..

dalilamimi-mimiepotpet.blogspot.com
(Jangan lupa baca Cinta Remaja ! ) :D

Ayumi Comot said...

wah.main banjir lebih best drp main kat taman tema air? mesti cube ni,huhu

nadzirah said...

hai...saya tag kamoo^^
http://thefivers0812.blogspot.com/2012/03/1srt-giveway-dari-athirah-hayati.html

3no gr33ny said...

esk dah sekolah ler kalo pantai timur...huhu

Shaidatul Aireen said...

kita sama lah awak . cuti nie takde apa apa yang best . woww , main banjir . huhu . memandangkan rumah kita takpenh banjir , jarang lah dapat main banjir . tapi mmg best main banjir . rasa macam mandi dalam kolam pulak . :P

athirah said...

@3no gr33ny haha , iyer . malas giler nih ;)

athirah said...

@nadzirah okay , tapi , sorry tak dpt join ya !

athirah said...

@Ayumi Comot yup ! wajib cuba taw ;)